เบอร์ดามใจ - สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม

ชื่อเพลง

เบอร์ดามใจ

ศิลปิน

สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม

เนื้อเพลง เบอร์ดามใจ - สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม

เบอร์ดามใจ
คำร้อง / ทำนอง : ราชา ม้าแสนหก
เรียบเรียง : เต๋า เมืองยศ
(เกริ่น) ละไผบ่มีผัวซ้อน ไผบ่มีคู่นอน แฟนซ้อนยามควงย่าง หล่านางเอ้ย ไผหัวอกแตกม้างเขาทำให้ได้นั่งเหงา อย่าพากันโศกเศร้าให้ฟ่าวกริ่งมาหาชาย โอ้ยจำเลขหมายเด้อนาง 094550086 นะ ให้ด่วนโทรมาหาอ้าย ได้ดั่งหมาย บ่มีซ้ำ
ใครเขาทำ ทำให้เจ้าเจ็บดวงแด อย่าไปแคร์จำเบอร์พี่ได้ไหมน้อง อย่านั่งเศร้าหรือพากันหม่นหมอง อยากมีคู่ครองให้นวลน้องโทรมา รับปรึกษาปัญหาหัวใจทั่วแดน คนไร้แฟนให้โทรมาชมรมของเรา คลินิกหัวใจมีไว้บริการหนุ่มสาว อย่านั่งเศร้าสาวเล็กสาวใหญ่ให้ฟ่าวโทรมา
(ลำ) โอ้ยเด้นาง โทรมาเว้ามาจากันก่อน เรื่องคู่นอนบ่แม่นเรื่องเล่น เล่น ผิดหวังได้นั่งเหงา
บ่อยากเศร้าให้ฟ้าวกริ่งมาหา หรือว่าในอุราได้หมุ่นมีมาแล้ว หัวใจแป้วเป็นแผลมาก่อน หรือบ่มีคู่ซ้อนปรึกษาได้สู่ยาม
โอ้น้องนงรามคนงามเจ้าจงเชื่อใจ ไม่ต้องสงสัยหรือกลัวอกหักซ้ำสอง มารักกับพี่ไม่มีหรอกน้ำตานอง จะไม่มีวันหม่นหมอง หรือวันหัวใจพังเพ น้องเก๋ขอนแก่น ได้ข่าวโดนแฟนทำช้ำมา ยโสน้องปลาโดนเขาทิ้งมาน้ำตาคลอเบ้า น้องไหมศรีเกษติดเขตสุรินทร์ก็เหงา น้องนกอุบลซึมเซา ได้ข่าวผัวเขานั้นมาลวงล่อ น้องปอน้องต่ายอยู่หนองคาย อุดรธานี น้องจอยเชอร์รี่สระบุรีอกหักเหมือนกัน
โคราชน้องบัว สกลนครน้องวรรณ ร้อยเอ็ดสารคามว่านั้นอกหักเหมือนกันทุกคน 094550086
ไม่ได้โกหกเบอร์นี้ มีความจริงใจ เมื่อยามอกหักคนรักทำน้ำตาไหล อยากหาคนดามใจ
โทรมาหาได้ทุกวัน
(ลำ) โอ้ยเด้อนาง ยามใจนั้นมันเจ็บคิดเบิ่ง ให้คิดเถิ่งพี่ชายผู้แรกเด้อน้องอย่าลืม อย่านั่งซึมล่ะซึมเซาเหงาหมอง อย่านั่งซึม นั่งซึมล่ะซึมเซาเหงาหมอง ขอเป็นโตสำรองสิซ่อยดามใจเจ้า สิซ่อยดามหัวใจเจ้า เอ้อ...

ความคิดเห็นเพลง เบอร์ดามใจ - สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม